Äntligen hemma

Så kom dagen jag så länge har önskat att den inte skulle komma! Sista dagen på semestern!
I förmiddags gick jag och Rocky ner och tog oss ett bad innan hemfärd. Det gick lika bra även idag, men idag var det lite svårare med alla vågor. 
 

Vi kom iväg och stannade till i Söderköping på Smultronstället för att äta god glass. Hundarna fick såklart smaka dom också. Jätteduktiga var dom trots mängder av fok överallt! Lille somnade mitt i allt ståhej.


 

Väl hemma väntade ett paket jag klickade hem för några dagar sen. Mer gott gott till vovvarna!

 
Texas, älskade lilla Tex. Han blev så glad över att få springa lös i trädgården här hemma. Det har ju inte blivit mycket lösträning för vår del iom att vi bott på camping och väldigt centralt ett tag. Men nu, nu ska det bli ändring på det. Slängde ut en hel hög med leksaker till honom och så lekte vi av oss. Rocky, han längtade efter sina älskade bäddar och myste ner sig där under tiden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback