Vanlig vardag

Då var i tillbaka i vanlig vardag igen. Rocky har idag varit på dagis igen och det med blandade känslor. Han har inga problem att vara där men när ingen tar ut honom när han är kissnödig så blir det lätt olyckor. Bädden och alla hans filtar var dyblöta idag när jag hämtade honom och det verkade vara väldigt nytt. Under halvtimman. Nä jag blir bara besviken på dagiset nu allt mera och är så lättad över att jag hittat någon som kan och vill ta hand om honom om dagarna. Nu är det bestämt att Rocky ska vara på dagis måndag & tisdag och hos dagmatte/husse onsdag, torsdag & fredag till en början. Det kommer bli jättebra!
 
Vanlig vardag var det ja. I morgon åker min sambo ut på jobb igen. Qatar blir det denna gång, en oljeplattform. Rocky och jag får åter klara oss utan husse igen, men det ska vi klara av tycker jag. Vi kämpar på med vår träning och inspirationen flödar. Det är kul nu när man har lite idéer på hur och vad man kan göra. 
 

Kommentarer
Ronja

Nej vilken söt bild, haha. Avlider!

Svar: Ja den är lite charmig :) Han är allt för söt den där lille :)
Sandra

2014-01-10 @ 15:45:42 | http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback