Valpbesök

Hoppsan hoppsan! Hux flux blev vi lite valpvakt.
Är ledig från jobbet idag då jag varit hos tandläkaren på förmiddagen. Strax efter jag blivit klar där så sprang jag in en kortis till djuraffären för att köpa färskfoder till Rocky. Och vem hittar jag inte där om inte bästa Bibbi med två av sina tre hundar. Det korta besöket blev lite längre och hux flux fick hennes 13 veckors border collie följa med mig hem över dagen. Matte behövde avlastning, jag kan behöva lite valpvana, valpen kan behöva komma ifrån matte och husse lite och Rocky han fick en lekkamrat. Ja vad ska man säga, en helt underbar eftermiddag har börjat med två trötta hundar. Det har lekts och busat massor och nu ligger dom och njuter sovandes.  
Dessa underbara hundar!
 
Och Rocky gör det han är bäst på, att vara mjuk mot valpar! Han är då alltid lika försiktig och framstår alltid som en lekfarbror när det kommer valpar. Älskade hund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback