I ugnen just nu


Tre plåtar med hundgodis har varit i ugnen de senaste timmarna. Mycket godis går åt när man tränar som man gör. Längst ner på understa plåten torkas kyckling, i mitten torkas nötbog och längst upp har nu en plåt med något nytt tillkommit. Jag testar för första gången att torka färs, kycklingfärs i detta fall och hittills är jag nöjd. Började att försöka få ut de små korvarna som blir i färsen, så långa jag kunde få men insåg att det tog lång tid och var väldigt mycket pyssel med. Så tänkte försöka mig på att platta ut färsen tunt och sen skära till bitar eller bryta när de torkat lite. Snart har vi fyllt på i vår godishög igen och kan träna på som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback