Bildinlägg 2014-01-19

Vilken vinter vi har fått! Underbart verkligen. Rocky och jag tog oss en promenad in i skogen, det blev en mysig tur med mycket skratt. Rocky är en frusen hund och har inte gillat snö tidigare, det är ju så kallt! Men i och med att hans leder är knas just nu så fick han på sig både det ena och det andra för att hålla värmen. Och jäklar vad han for runt! En riktig räserråtta hade jag. Så glad verkligen. Vi pulsade i snön och busade en massa. När han blir sådär extremt glad då är han så jäkla rolig att jobba med. Vilka inkallningar och så den där inkallningen på långt håll med fotposition, jäklar. Han gjorde det inte bara snabbt i vändningen när han fick kommandot utan han vände blixtsnabbt och helt rätt fotposition. Wow, kan jag bara säga! Vilken energi och lycka han hade, och jag med för den delen. 
 

 
 
 

Kommentarer
Paulina

Så mysigt! Mina pinnar gillar också bara snö så länge de är tillräckligt varmt klädda :)

2014-01-19 @ 10:56:05 | http://brukspinnar.wordpress.com
Elin och Billy

Vilka härliga bilder! Så underbart att snön äntligen har kommit :)

Svar: Tack, ja, den översta bilden den kan jag inte sluta titta på. Vilken lycka han utstrålar :D Ja ältligen har vintern kommit, och jag är mer än någonsin sugen på drag, men har inte någon lämplig hund för den biten och det lilla jag kan dra med lillskit går inte alls nu när det är något med hans kropp. Vet inte vad än. Men vi får se, kanske någon gång i framtiden :)
Sandra

2014-01-19 @ 12:02:42 | http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback