Sol, blå himmel och lycka

Vilket väder, vilken energikick! Jag njuter så oerhört mycket när solen är framme. Jag blir en helt annan person, en mycket gladare och definitivt piggare person och allt rullar på så bra. Rocky och jag fick oss en härlig kvällspromenad och det var bara lycka rakt igenom. Vilken glädjepromenad. Tanken med turen var att den skulle bli kravfri, vi skulle släppa allt och bara gå och vara glada, njuta av solen och livet. Sen började han bjuda på rätt positioner vid min sida och efter allt finare och finare positioner så kunde jag inte låta bli längre. Jag kallade in honom och bad honom sätta sig så som han redan gjort och så fick jag en finfin kontakt och perfekta sättanden vid sidan. Underbart. Vi slutade där och fortsatte att njuta av promenaden. Hem kom vi glada och nöjda. Ett perfekt avslut på den här dagen.

Kommentarer
lina

Så kul o spännande med bröllop.
Är all planering klart??

Små avis jag vill oxå men väntar nått år till. Flera vänner som gifter sig i år o nästa. Så ska gotta mig i dem först=D

2014-02-22 @ 04:05:38 | http://www.luzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback