Hur mår Rocky

Redan vid läggdags igår märkte jag en förändring på Rocky. Några av de symtomer som jag hittade om det giftiga ämnet i choklad som heter teobromin var ökat vätskeintag, och det såg jag på Rocky igår. Men om det var för det eller för att han ätit och lekt med godisbollen vet jag inte. Han blir alltid törstig när han äter godis. Men vid läggdags märkte jag att han mådde illa så jag låg vaken en lång stund för att kunna hjälpa honom om han skulle få upp något. Men vi alla somnade och likaså Rocky. Vi sov en hel natt som stockar hela bunten. Inte en enda gång behövde jag gå upp och nu på morgonen är han som vanligt igen. 
Jag undrar verkligen vad det var han åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback