Borta bra men hemma bäst! Ett kärt återseende med djuren

Ja, borta bra men hemma bäst. Så är det ju! Men trots det har vi haft en helt fantastisk vecka med skidåkning i Sälen. Först tillsammans med svärfar med sambo och veckans hälft tillsammans med min mamma med sambo och mina småsyskon. 
Men idag bar det hem igen, hem till djuren som jag saknat så. Full med ny inspiration på träning och förbättringar. Rocky har varit en hel vecka hos dagmatte och husse som har gått jättebra! Jätteskoj verkligen. 
Nu var dom inte hemma när vi kom hem så vi fick åka raka vägen hem och på trappen möttes vi av en väldigt kelsjuk katt. Ojojoj, hon har saknat oss, det märks tydligt. Som hon njuter i våra knän just nu. 
För en stund sen anlände även Rocky hem. Jag får nog börja inse att Rocky är som han är. Han ignorerade mig till en början men det gick mycket snabbt över och mot sambon var han livrädd. Men även det gick över mycket mycket snabbare än vanligt. Skönt det. Allt är som vanligt. Nu ligger vi alla i soffan och myser med nöjda djur omkring oss. Jag, nöjdast av alla som äntligen fått tillbaka mina djur. Älskade djur <3

Kommentarer
Marie

Hej!
Jag vet inte om du ser att jag har svarat på din fråga i min blogg men jag har skrivit ett helt blogginlägg som svar på din fråga. Välkommen in och läs :)

2014-02-03 @ 01:11:20 | http://hundlivmed3m.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback