Pysselsugen delux

Nu har man hållt på och pysslat ett tag, det är såå kul, så rogivande. Jag älskar verkligen att pyssla, men det känns inte som att Rocky behöver fler overaller, eller att Texas behöver fler leksaker. Vad ska man då göra? Jag började sticka igen, eller försökte lära mig sticka. Jag är vänsterhänt och det är ingen som lyckats lära ut på ett bra sett så jag som vänterhänt förstår. Men nu har jag hittat en lösning. Youtube är bra! Nu ska jag bera inhandla ett par stickor så är vi igång med det. Men jag letar fortfarande nya pyssel att hålla på med och det senaste jag kom på var att jag ska göra ett överdrag till deras transportbur. Jag är så trött på alla filtar man lägger över men som aldrig ligger kvar! Varmt och gott blir det men det är ett helsike att få allt på plats varje gång. Så mitt nästkommande projekt blir att sy ett överdrag till buren. Det blir super även när vi är på utställning, så slipper hundarna stressa upp över för närgångna hundar som passerar deras bur. Jag vill nu nu nu men jag får vänta till veckan som kommer, då ska jag inhandla allt material som jag behöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback