Matte föll i skratt

Vi har varit borta hela dagen och hundarna har därför fått vara mycket still. Inget dom emot som legat så snällt och sovit under sina filtar. Men tänkte träna lite med Tex när vi kom hem. Träning blev det och vi fortsatte vår träning på stilla tassar vilket gick bra. Men så föll jag i gapskratt när jag insåg att Rocky satt en bit bort och gjorde precis det jag sa till Tex. Så ja, jag tränade båda samtidigt!
Texas tog inte ``Ligg´´ vid ett tillfälle, vilket Rocky gjorde. När jag då sa det en gång till, då föll jag åter igen i full skratt. Rocky som då redan låg ner, han tryckte ner huvudet i golvet. ``Matte, jag ligger ner´´
Rocky ville träna, han var på humör för det och då ska han såklart få träna också. Vi gjorde det han tycker är roligast, vilket för dagen blev ``Buga´´ och ``Vinka´´
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback