Julafton

Vilken julafton! Jag är helt överlycklig, kyla och snö fick vi. Det är en riktig jul tycker jag. Men bäst av allt, jag har fått tillbringa den tillsammans med min man och våra hundar. Vad kan vara bättre än det?!
Grabbarna har blivit bortskämda idag, fått äta både färska grisknorrar och revben. Mums sa dom och så fick dom lite gott i julpåsen från dagis och i något paket. 
 
Grabbarna har varit så duktiga idag, trots mycket liten aktivering har dom varit nöjda. Vi har varit hemma hos svärfar hela dagen och Rockys julklapp till matte slår allt. Han var så busig och röjde runt med Tex en bra stund. Det har han inte gjort på länge pga att han haft ont, men idag då jäklar vad han busade runt med Tex och det gjorde matte varm om hjärtat. 
 
Rocky har fått sina fyra nya overaller, Tex ett gäng leksaker och en balansboll. Matte fick sig äntligen ett par Lundhagsbyxor. Åh vad jag älskar dom, äntligen en ordentlig träningsbyxa!
 
Grabbarna har varit finklädda idag! Matte är pysslig och här om dagen sydde matte varsin fluga till dom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback