Han tappar dom


Jag har länge undrat när Texas ska börja tappa sina tänder, för hittils har det inte synts något. Men så på träningen i torsdags la jag märke till att en tand var lite annorlunda jämfört mot de andra. Vid en närmare titt så såg vi tydligt att den var lös. 
 
Från en kommentar jag fick för en tid sen så skriver personen att dom kan bli ömma i munnen. Då trillade även polletten ner på matte. Texas har inte velat äta upp sitt torrfoder en tid. Han tar en tugga och äter upp färskfodret, sen spottar han ut torrisarna. Det är ju självklart för att han har ont i munnen. Lilla hjärtat <3
 
För några dagar sen när jag tittade så hade han tappat två tänder. Mattes tandlösa vän. 
Kände även på tänderna och ALLA framtänder sitter löst. Haha, han kommer bli tandlös inför debuten i utställningsringen om två veckor! Sötfisen <3

Kommentarer
Sara

De nya tänderna växer ut ganska fort. Blöt gärna torrfodret i 10min innan det ska ges så får han nog i sig det också ;-)

2014-09-02 @ 12:20:15 | http://skrollis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback