Inte långt kvar

Nu är det inte långt kvar! Åhh, jag längtar tills morgondagen är över, för den här veckan jobbar jag bara i morgon torsdag med sen tar jag påskledigt framtill tisdag nästa vecka. Underbart! 
Sambon är påväg hem, åker från Qatar i natt och landar i Sverige under morgondagen. Sen blir det packning för fulla muggar. Kanske kanske att vi kommer iväg en dag tidigare, men det är inte säkert. Annars rullar vi härifrån med husvagnen efter oss under lördagen. Och det innebär många underbara dagar nere i Västervik på campingen. Äntligen, som jag har längtat! 
 
Jag har så mycket planer och tankar om vad jag vill göra under helgen. Men det finns en sak jag inte kan sluta fantisera om. Jag vill ta med mig min syster till Jami Hundsport och köpa snitslarna dom har för att sen åka ut och reka skogarna så vi kan lägga spår. Åhh, jag vill köra personspår och personsök. Frida om någon är rolig att träna ihop med. Älskade syster yster!
 
Campingen för oss betyder fokus på hunden. För när vi är där, då är Rocky med oss överallt, han lämnas aldrig och gör vi det så inte mer än någon timma. Campingen är vårat liv. Jag älskar det verkligen!
Sen har jag fått en liten rolig idé. Jag skulle vilja bygga en hundkoja att ha vid husvagnen. Haha, lite bara för att. En rolig grej, men vi får se. Tid, ork och pengar saknas otroligt mycket nu iom alla bröllopsbestyr. Men vi får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback