Saknad efter dig

Lilla Elliot! Usch vad tiden går och jag saknar dig inte mindre för det. Det är lustigt faktiskt, för sååå nära var vi inte varandra och så länge hade jag honom inte heller. Men endå saknar jag honom något enormt. Mitt sista minne då var han precis sådär som jag ville ha honom, han tog efter Rocky så mycket där på slutet innan han fick en sista chans hos ny ägare för att till sist somna in. Idag ångrar jag det, men det var för hans bästa. Jag ville inte utsätta honom för fler hem än han redan haft.
 
Elliot var inte min hund, men hade det fungerat med att kunna lämna honom ensam så hade han helt klart fått stanna. Men nu var så inte fallet och han fick till sist somna in.
 
Så här ser min bild ut när jag tänker på vårat sista möte...
...bara lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback