Om jag vann en massa pengar skulle jag...

...fortsätta jobba men kanske gå ner lite i procent beroende på hur mycket jag vann. Sen skulle jag spendera mycket tid åt Rocky, gå kurser och ge honom det bästa av det bästa. Han skulle få en kompis och den skulle jag även med den gå mycket kurser, bland annat räddning som är en liten dröm jag har. 
Mitt hem skulle bli finare inrett med den stil på hem jag vill ha och trädgården hade fått sig en liten uppfräschning med blommor och staket runt. 
Det hade inte varit helt fel med en häst, att få komma tillbaka till hästlivet och rida igen. Kanske man kunde ha den hemma?!
Men mest av allt så skulle jag tillbringa mest tid åt min familj, min sambo och våra djur och bara njuta av livet
 
Vad hade ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback