Jobbig natt

Rocky väckte mig efter bara några timmars sömn i natt. Han bad snällt om att få gå ut och jag släppte ut honom. Frid och fröjd tänkte jag och vi gick och la oss igen. Men inte ens någon timma in på den sömnen vaknade jag av en stank och en gnisslig hund åter igen. Jag släppte ut honom och vi gick och la oss. Såg några små droppar av avföring på golvet men inte mycket mer. Nu på morgonen förstod jag varför. Han hade gjort ifrån sig på ett örngott som legat på golvet. Löst, mörkt och med en väldans stank. Stackars plutt! Vad kan han ha fått i säg tänker jag, det enda nytt han fick igår var ju köttbullarna.
Inget mer har hänt i natt iaf, han har sovit som en stock resten av natten helt utan bekymmer. Hoppas verkligen att det inte är något som kommer strula för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback