Idag är det ingen vanlig dag...

...för idag är det Sandras födelsedag!
Ja då har det gått ett år till sen jag fyllde år senast. I år blir man hela 24 år. Jag blev firad av delar av gänget igår och jag fick lite blandat av dom. Marschallhållare, ett armband och så hade sambon verkligen letat efter den godisficka jag pratat om under hela sommaren. Min har gått sönder och jag har pratat om en godisficka från Hurtta, en lila sådan men dom är svåra att hitta och enda stället jag hittat dom på är i Linköping. Nu hade han hittat den och han var så glad över det, men så visade det sig att det var matskålen han köpt. Men som jag sa till honom ``inget från Hurtta kan bli fel´´. Jag älskar Hurttas sortiment.  En mortel fick jag också, det är sånt som bara ska finnas i ett hem tycker jag och det saknade jag lite extra nu när jag började barfa Rocky.
Sen fick jag pengar och det ska gå till Hurttas bendamasker och just en godisficka, det kommer även räcka till en frukttork som jag funderat på. Så får vi se vad resten hittar på som kommer till nästa helg.
 
Tack snälla ni som firade mig igår. Tack för allt!

Kommentarer
Zussi

Grattis! Hoppas du får en bra dag :)

Svar: Tack så mycket :) detsamma får jag säga
Sandra

2013-09-22 @ 07:53:11 | http://mezussi.blogg.se
Paulina

Grattis på födelsedagen, hoppas du hade en kanondag! :D

Svar: Tack tack :D Jodå hade en finfin helg i Västervik =)
Sandra

2013-09-23 @ 01:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback