Hoppsan en beställning!

Jag har länge kollat på några saker jag skulle vilja ha och efter att jag fått lite pengar på min födelsedag gick mina tankar direkt till det och idag var det då äntligen dags att shoppa loss......trodde jag ja! Dom hade inget av det jag planerat att köpa hemma så det första jag gjorde när jag kom hem var att klicka hem sakerna från nätet ist. Från en sida jag tidigare beställt från.
 
Hem i brevlådan kommer snart:
-Träningsdamasker Lifeguard Gul
-Godisväska mini - Hurtta Motivation
-Säkerhets scarf Hurtta Lifeguard Gul
-Torkad vom
-Tugg fläta
-Boken ``Baka eget hundgodis´´
 
Längtar såå efter att paketet ska anlända nu. Jag vill ha det nu, nu nu!
 
Vilka sidor brukar ni beställa från?

Kommentarer
Paulina

Åh en sån där säkerhetsscarf är jag sugen på att köpa till mina pinnar. Tycker det är svårt att få tag på bra reflexprodukter åt småhundar, men scarfsen verkar bra :)

Svar: Ska lägga upp massor bilder när jag får hem den. Jag gillar den massor och dom är så snygga också. Sen kommer vi synas massor ute i höstmörkret :)
Sandra

2013-09-24 @ 08:24:51 | http://brukspinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback