Foderuppdatering

Jag måste bara börja med att säga att jag är fortfarande jättenöjd över valet med att gå över helt på färskfoder. Rocky mår superbra på det och hullet är finfint på honom. Och så känns det bättre för matte att ge ett bra foder ist för ett dåligt. Till det också att jag kan ge mycket mer mat än innan utan att han går upp. Han blir helt enkelt lite mättare.
 
Vi hade lite problem med Mush med ben i början men nu är det som bortblåst och han äter både Vom Og Hundemat och Msch dagligen utan problem. Jag har tyvärr blivit dålig på att ge kött, men det har kommit så mycket i mellan nu ett tag och saker jag måste ta itu med själv. Så just nu får han kött i maten som lyxmåltider. Gottgott är dock fortfarande grisknorr, lamben, oxsvans och allt som hör till. Han älskart! Och matte älskar sin lyckliga hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback