En kommande fantastisk helg

Nu om ca två timmar slutar jag. Då ska vi bara koppla på husvagnen på bilen igen innan vi därefter drar ner den till Västervik och Lysingsbadet för en sista helg där innan säsongen är över. Rocky ska såklart följa med, han älskar ju dessa stunder när vi bor i husvagnen. En riktig campinghund är vad han är.
I morgon kommer jag pendla Västervik - Norrköping och jobbet, men då stannar Rocky kvar hos husse under dagen medans matte jobbar. Dom ska bara ta det lugnt och njuta av livet, men när matte sen kommer tillbaka imorgon kväll då blir det en helg av underbar träning.Nä, nu tar vi några sista ryck så är dagen snart avklarad och dags att åka. Jag, min sambo och våran hund i våran husvagn. En helg som denna kommer bli underbar som alltid där nere. Och så fyller jag ju år på söndag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback