Bildinlägg - Dagens träning

Eftersom jag fick mersmak av gårdagens träning för att Rocky var så otroligt duktig så blev det åter ett besök på klubben idag. Åter ett givande träningspass med mycket bra tips från min vän.
 
Jag kan ingenting om lydnad, är självlärd men vill inget hellre än att lära mig mer om det.
Det syns verkligen efter dessa två träningspass. Poletten har trillat ner från min sida och Rocky gör framsteg som aldrig förr. Såå duktig han har varit. Såå kul verkligen!
 
Jag har fått massor av tips på hur man ska göra och vad med gör, lite regler och så vidare. Linda är otroligt duktig, en bra lärare och så har vi haft Sara bakom kameran, en underbar fotograf. Idag har vi haft två kameror, min och deras. Tillsammans har vi tagit 1624 foton.
 
Linda har gett mig mycket bra övningar och det har hjälpt oss massor. Vi har tränat ingångar och sättanden då vi inte hade haft det som fokus tidigare. Vi har fått upp fokusen och mängder av bus och lek under passets gång. Idag blev det även en tur inne på agilityplanen. Jag älskar att se min hund skina av lycka! Han är en riktig arbetsnarkoman den där hunden.
 
 
 

Kommentarer
Evelina - Hundvardag.se

Duktiga :)

Svar: Tack :)
Sandra

2013-09-15 @ 19:18:15 | http://hundvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback