Äntligen framme

Idag har jag haft ett enormt sug efter bloggen. Kanske för att jag redan från början visste att det skulle bli svårt att hinna med det idag. Men nu är jag här och känner mig rätt nöjd faktiskt. Sitter med datorn och bloggen framför mig i vår fantastiskt underbara husvagn som vi dragit ner till Västervik i kväll. Under mig vid mina fötter ligger Rocky i sin bädd och njuter. Min lilla campinghund. I morgon ska han och husse vara helt själva här medans jag åker tillbaka till Norrköping för några timmars jobb. Skönt för dom att ta det lite lugnt, det förtjänar dom.
 
När vi kom hit såg jag något som jag inte sett tidigare, kanske för att det inte är lika mycket husvagnar kvar här nu och att löven börjar trilla ner. Jag såg den perfekta platsen att skutta runt bland stenar och träna balans och klättring på. Den platsen ska vi helt klart besöka under helgen. Längtar så efter att helgen ska börja så jag kan göra precis vad jag vill och inte behöva tänka på att sova tidigt för morgondagens jobb.
På tal om det, det får bli natten snart för oss här i husvagnen. Som sagt jag har ungefär en 1½ timmes bilväg till jobbet i morgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback