Två dvärgpinschrar

Nu undrar ni nog säkert vilka dessa två är efter förmiddagens bild. Den ena är min Rocky och den andra är Samuraj. En hund jag hade en kortkort tid. Men eftersom vi inte passade ihop just den tiden han kom så fick han en ny familj och lever där än idag, lyckligt. Det handlade om att jag inte hade kunskapen till att hans bekymmer. Nu vet jag att jag hade klarat av att hjälpa honom men nu vet jag också att han har fått ett underbart hem där han lever livet. Det känns bra. Men jag saknar denna lilla clown massor och han kommer alltid finnas i mitt hjärta.
 
Vill någon gissa på vem som är vem?
 

Kommentarer
Paulina

Rocky till höger? :D

Svar: Absolut. Det är Rocky till höger i bild =)
Sandra

2013-10-04 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback