Stolt hund & stolt matte

Stoltare hund efter simningen igår får man leta efter. Simtränaren blev allt lite småförtjust i honom och har gång på gång sagt att jag får akta mig så jag inte blir av med min hund. Hihi. Hon sa även glatt att ``Han ser så stolt ut när han simmat, han är lika glad innan som efter.´´ Självklart är det så, ni ska se honom. Han blir så glad och känner sig så duktig när han gjort något. Efter simningen just blir han nästan två meter hög, haha nej men ni förstår. Han sträcker på sig så stolt och har den där underbart nöjda blicken i ögonen. Och för att inte tala om hur stolt jag är över honom. Han grejade det! Från att få panik när han inte bottnade till att simma löst i en pool. Matte är så stolt!
Nu ska matte spara pengar så vi kan simma fler gånger. Kan ni förstå, vi klarade uppsimningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback