Miljöträning

God morgon mina fina läsare. Hoppas ni sovit gott i natt. Det har iaf jag gjort. Ingen Cocos som gått omkring med min strumpa i munnen som hon gjorde igår natt. Nästan lite maniskt faktiskt, hon vankade fram och tillbaka, fram och tillbaka utan att riktigt veta vad hon gjorde. När jag sen la undan strumpan somnade hon på stört.
Men inget sånt i natt tack och lov, jag är ju så lättväkt, framför allt när jag är van vid en hund som sover om nätterna.
 
Idag ser dagen ut så här. Först nu på förmiddagen blir det en sväng till stallet med en vän till mig. Rocky har ju varit med förut men Cocos vet jag inte. Det var länge sen för Rocky iaf så det blir nog en bra träning för dom bägge.
På eftermiddagen ska vi träffa en annan vän till mig, vi ska gå i skogen och bara njuta av livet. Oj, tänker ni. Oj tänker även jag. Inte brukar jag vara så mycket med vänner, nej men nu blev det så roligt nog. Inte heller van vid det men kul när man får träffa lite folk och inte bara vara ensam som man lätt blir när sambon inte är hemma.
 
Mellan dessa miljöträningar så är tanken att jag ska hinna med lite på min lista, än är det en del punkter kvar på den som behövs fixas. Som att fixa matlådor, städa, städa hundförrådet, fixa lite på bloggen, tvätten osvosv. Att frosta av frysen som jag skrivit upp, den tror jag att jag hoppas över faktiskt. Jag hinner inte med den.
 
Ha nu en underbar dag och ta vara på den för det ska jag.
 
 

Kommentarer
Pernilla

Sv:
Hej! tack!! :D
De blir jätteglada verkligen, superskönt att kunna göra lite även med en polarhund. :)
Du kan läsa om Sebbes sjukdom här:
http://hedeforsenssippi.weebly.com/1/post/2013/10/sebbe-r-inte-frisk.html

:)

Svar: Tycker det är kul med lyckliga hundar så självklart försöker man så gått man kan för att göra dom lyckliga.
Då ska jag bege mig in och läsa :)
Sandra

2013-10-27 @ 14:17:31 | http://www.hedeforsenssippi.weebly.com
Elin o Olle

sv: tack<3
han fick "bara" ett sår på låret som vi tvättade regelbundet så de läkte fint :)

Svar: ``Bara ett sår´´ kan vara nog så skrämmande för både hund och matte. Med det menar jag just det som du beskriver, att rädslan sitter kvar. Skicka gärna ett meddelande tillbaka. Håller på att kolla upp en sak med min kommentarssida och vill veta om du får detta direkt till din blogg eller ej.
Ha en underbar kväll
Sandra

2013-10-27 @ 15:23:08 | http://teamtollare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback