Hur tänker idioten?

Jag blir så arg och frustrerad på hur vissa beter sig mot andra. Jag har skrivit om att jag varit ute och letat efter en hund nu ett tag. Hunden är fortfarande borta och i morgon är det en vecka sen den försvann. Det är många som är engagerade i att leta efter lilla Saga, många har hört henne och någon sett. Men ingen har lyckats få tag på henne än.
 
Ägaren har lagt ut trådar på fb, kontaktat polis och lagt ut på flera andra ställen. Och det som gör mig så förbannad är när jag får höra av ägaren som berättar att dom ringer upp henne och frågar om hunden är till salu när dom hittar henne. Hur tänker vissa? Jag förstår bara inte. Här engagerar sig ägaren och många många fler i att leta efter en kär vän och så kommer det folk och frågar om den är till salu när den är hittad som om ägaren inte vill ha henne.
Usch, jag blir så arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback