Han skrek!

Vad hurttig jag känner mig idag. Först på lunchen fick jag mer tid över än vanligt och då fick vi oss en längre promenad jag och min älskade Rocky.
Efter jobbet hade jag ett enormt sug efter att få gå i parken i Norrköping. Den är så fin! Vi gick där, jag med musik i öronen smygtittande på min vackra hund i sin hurttascarf. Allt var kanon och han kändes glad. Gick förbi en perfekt öppen grusplan och tillfället kunde inte komma mer perfekt. Han var glad och på hugget så vi gick dit och spontantränade några få uppmärksamhetsövningar, positon och att följa mig. Det gick superbra och han var superglad så han blev en studdsboll. När han landade så skrek han till sen stod han på tre ben, stackarn. Jag han dock inte göra så mycket innan det gått över och jag misstänker starkt att musklerna inte var tillräckligt varma och han har varit lite stel efter gårdagen. Så hädan efter får jag se till att hålla min hund på backen under träning. Hehe lättare sagt än gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback