Han föll nerför trappen

Jag hade precis ätit upp min lunch och skulle gå ner för att börja jobba igen. Hack i häl hade jag som alltid min underbara hund. Efter bara något trappsteg neråt så hörs en stor duns och alla på kontoret tittar mot oss. Lilla Rocky måste ha gått i andra tankar för han måste på något vis missat att där kom en trapp, han störtade på huvudet min lilla vän. Som tur var hade vi endast gått något trappsteg och Rocky gick efter mig. Tänk om jag inte hade gått framför honom, då hade han rullat hela vägen ner, nu blev jag stoppet.
 
Rocky gick ner hela trappen och väl nere var tanken att vi skulle gå ut en kortis. Då märker jag hur han slickar sig om munnen. Öppnar munnen på honom för att kika och ser ett liitet litet sår på tandköttet som blödde ytterst lite. Mer än så hittade jag inte på honom och såret slutade blöda helt minuten efter.
 
Mattes lilla klant! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback