Ett tack från mig till er!

Idag känns som en bra dag, inte bara det för den underbra dag vi haft men också för att jag verkligen gillar min blogg. Och nu verkar det som om allt fler hittar hit. Jättekul verkligen, det går inte undgå att tycka att det är roligt när folk läser om kommenterar.
Nu vet jag inte alls vad som hänt, statistiken har skjutit i höjden flera dagar och kommentarer från er läsare trillar in. Tack, verkligen tusen tack för alla era fina kommentarer. Jag blir så glad över alla era kommentarer.
Vågar jag mig på att ställa en fråga? Är ni lika duktiga på att kommentera även på den? Jag ger det ett försök, så kom igen nu, nu behöver jag er hjälp!
 
Som ni vet älskar jag att skriva på min blogg, jag vill bara skriva mer och mer hela tiden. Men ibland kommer man till en punkt där det känns som om man skrivit om allt, fast det har man ju inte men ibland känns det som så.
Nu vill jag ha er hjälp att hitta nya saker att skriva om, kom på en rubrik, ett ämne eller en fråga ni vill att jag ska skriva om.
 
Det skulle betyda massor om ni ville skicka iväg en kommentar eller två med lite idéer. För jag är såååå skrivsugen!

Kommentarer
Paulina

Vad har du och Rocky svårast för? :)
Vad har ni för mål?
Din drömhund?

2013-10-06 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback