En duracellkanin

Haha ja det är precis vad jag känner mig som just nu. En duracellkanin. Iom att klockan ställdes om idag så blev det mörkare tidigare vilket har gjort att det känns som att jag har huuur mycket tid över som helst på kvällen. Trots detta har tiden bara runnit iväg och det känns som att jag inte fått något gjort. Väldigt lustig känsla, väldigt lustig dag!
Men listan börjar bli avklarad. En 13 punkter lång lista som nu endast har 3 punkter kvar.
 
Tre plåtar hundgodis har stått på tork denna helg och en fjärde inne nu. Nötbog, lammhjärta, Rådjurslunga x2. Så nu finns det massor gott godis till herrn.
 
Och så lilla vit. Cocos har åkt hem igen efter en helg hemma hos oss. Det har inte varit så värst mycket hundträning denna helg, mer att kunna vara lugn och trygg med situationen. Cocos har haft lite problem med det momentet och gnisslat en del. Men vi fortsätter att träna nästa gång hon kommer. Rocky har som alltid varit duktig. Han har fungerat som en ledare för Cocos har jag sett. Hon följer honom vart han än går speciellt om det är lite läskigt.
 
Tror jag tar kväll nu, jag känner mig helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback