Dagis & paketleverans

I morse släppte jag av Rocky på dagis igen. Allt gick finfint när jag lämnade honom och jag hörde ingenting när jag gick, mer än en hund som letade godis.
En hel dag han gå och så fick jag ett efterlängtat mejl om att mina saker jag beställde har kommit. Sisådär 1½ vecka för sent!
På vägen hem hämtade jag mitt paket och därefter styrde jag bilen mot dagiset.
Klev ur bilen, gick mot hundhuset, öppnade dörren...fortfarande inget ljud från någon hund. Sen öppnade jag Rockys box dörr, däääär kom den skrikande studdsbollen! Kan han bli gladare än när matte kommer tillbaka till honom? Nej jag tror inte det!
Pratade lite med ``dagisfröken´´ men innan hon han säga något blev min fras ``-Jag tror att jag inte ens behöver fråga hur det gått!´´
Mycket riktigt, han hade skött sig bra även idag med undantag för samma markeringsfläck som förra gången.
 
Vi kom hem och mate fick äntligen öppna sitt paket med saker jag väntat på så länge nu. Äntligen! Möts av ``Tyvärr fick vi felaktig leveransfrån Hurtta. Skickar dessa varor först + lite tröstgodis. Övriga varor (2) skickas separat´´
Självklart var det jag sett fram emot mest en av dessa varor. Suck! Men jag fick lite annat idag iaf som Rockys Hurttascarf och min Hurttabelöningsväska, samt boken ``Hundgodis´´ Här nedan kan ni se det som kom idag förutom boken som jag missade att få med. Allt till höger om den torkade vompåsen är ``Tröstgodis´´
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback