Rocky insmugglad på Skavsta flygplats


Haha, ja så är det. Igår smugglade jag in Rocky på flygplatsen. Efter lite fram och tillbaka på jobbet med vart dom ville ha mig så beslutades det att jag skulle upp till Nyköping. Lite dragandes i vardera arm åt varsitt håll kändes det som. Först ringer ena chefen och säger att jag ska upp, därefter nästa, nej du ska stanna och tillslut ringde den första upp igen och bad mig komma. Haha
 
Rocky var ju med mig till jobbet och mina tankar blev direkt ``Vart ska jag göra av Rocky?´´ Man får ju inte ta in hundar på flygplatsen enligt skyltarna i snurrdörren. Men Enligt Ida, min kollega i Nyköping så hade dom sagt till henne att det är ok att ta in och ha bakom kontoret, så det var där min lilla ögonsten har varit. Men vi var bar inne två vändor. Jag håller ju till mestadels ute i garaget. Rocky skötte sig super och alla är så imponerade av honom. Det gör mig stolt.
 
På något sett lyckades vi frakta hela fyra bilar till restaurangen på lunchen. Cheferna hade hämtat några som vi sen skulle åka med hem. Fyra i rad körde vi mot flygplatsen, en efter en i en lång rad. Rocky som satt i den vita BMW 520 fick storchefen ta medans vi andra fick C-klass, A1 och en fyrhjulsdriven BMW 520.
 
När jag hoppade in i bilen som storchefen körde så berättade han för mig att han försökt vara så tyst som möjligt för att Rocky inte skulle förstå att det inte var jag som körde. Han hade försökt köra som jag och inte som den bildåre han egentligen är och det fick mig till ett gott skratt. Haha så gulligt!
 
Ännu en stooor bild. Suck uppladdad från mobilen och går inte ändra storlek på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback