Träningssuget tillbaka

Jag känner att nu, Nu är vi på gång igen. Känner ett starkt sug efter att utveckla vår träning och gå vidare. Vi har fortfarande saker vi behöver träna vidare på såsom position och ingångar. Men han börjar förstå ganska bra. Just nu kan jag inte säga att vi tränat allt för mycket och därav är också resultaten lite sämre. Men vi är snart tillbaka. Jag menar, är han riktigt taggad och glad så intar han rätt position utan att jag ens tänkt tanken att träna då. Utöver lite uppfriskning ska vi nu börja träna på tempo i inkallningar. Rocky anser att OM man kan så är det inte nödvändigt att rusa i full karet om det inte är ett måste. Så lite mer tempo och även mer kontakt. Men det här klarar vi.
En helg med inriktning på uppfriskningar inom ingångar och position och nytänkande med tempo och koncentration.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback