Rocky & Kyckling

För en tid sen skrev jag om hur Rocky reagerar när han fått kyckling. Att han haft dålig munhygien innan och att på dag två så har han fått upp vattenliknande vätska helt utan anledning. Tredje dagen så blev han kvitt sin illaluktande mun som i själva verket kommer från magen.
 
I dagarna gav jag Rocky en kycklingklubba och tanken var att jag skulle plocka bort den när den blivit liten nog att sätta i halsen. Men ibland har man annat i huvudet och den här dagen så var jag fullständigt upptagen med städningen att jag totalt glömde bort. Rocky fick i sig en hel kycklingklubba och jag befarade det värsta. Jag tänkte att nu blir han hård i magen och kommer spy vatten hela nästkommande dag och att han nog inte behövde ha mat dom närmsta dagarna typ. Nej men lite så!
 
Men morgondagen kom, likaså dagen efter det. Men Rocky visade inga tecken på förändring mer än att han blev bättre i lukten från magen. Så med andra ord har nu Rockys mage äntligen vant sig vid kyckling helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback