Matte erkänner...

...ja, jag får nog helt enkelt erkänna att det är jag som varit på tok för dålig med att träna. Rocky gör sådanna framsteg! Just nu har vi verkligen hittat vår träningsmetod och allt tillsammans med att jag har ett enormt träningssug varje dag har skapat framgång. Jag planerar allt jag ska göra innan träning och vet då precis hur jag ska göra när vi väl är där. Klickern har varit till stor hjälp, jag har alltid vetat att han fungerar bra på den, men inte så här bra! Tänk vad mycket det gör att bara förändra sig lite! Här nedan får ni ett klipp från kvällens föremålsträning som övergick och blev dragkamp. Ja, ni läste rätt, jag har haft dragkamp med min hund igen och idag fick jag se något jag aldrig tidigare sett hos honom. Jag såg en hund som skulle göra mycket för att få leksaken jag höll i min hand. Han hoppade och flög efter den hela tiden och sprang iväg med det flertalet gånger och kastade den i luften. Sååå roligt att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback