Länkningarna som tack för hjälpen

Sofia Olsson – www.Boggas.se

Sandra - Dynamiteharry.wordpress.com

Tova – Renrosen.wordpress.com

Lisa – Billyochivan.blogg.se

Chelsea – quirkydogs.wordpress.com

Lina – Luzza.blogg.se

Emma – Herrharry.se

Emilia – Emiliagalotti84.bloggspot.se

Jonas Augustsson - Diablokillen.blogg.se

Lisa –

Sara - skrollis.blogg.se

Denise - flatcoatedretrivertyra.hundpoolen.nu

Heléne - incrediblecreatures.se 

Åsa -

Bibbi -

Pernilla - terrierliv.weebly.com

Alexandra - gizmo.webdon.nu

T -

Julia - juliaochhugo.blogg.se

Terése - bouvierbaby.se

 

Finns det någon som inte hittar sitt namn på listan? Snälla hör av dig så fixar vi till det. Hade inte räknat med så mycket respons. Jättekul verkligen att så många hittat hit och diskuterat raser under denna vecka. Och anledningen till att ingen fått svar på sina kommentarer om hundraserna har helt enkelt med att jag inte vill missa att skriva upp någon på denna lista.

Men om ni bara visste hur tacksam jag är över alla fina ord och trevliga diskussioner. Stort tack till er som orkade lägga ner lite energi och göra mig glad. Tack snälla!


Kommentarer
Anonym

När jag trycker på länken till min blogg hamnar vi hos dynamitharry;)

2013-11-17 @ 10:03:49 | http://luzza.blogg.se
Terése

Jag var är inte med, men länken till min blogg står å andra sidan rätt tydligt här under kommentaren ;)

2013-11-17 @ 11:02:15 | http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback