Länkningar

Tack snälla ni som kommit med tips och erfareneter om hundraserna jag lagt upp denna vecka. STORT tack verkligen! 
I det här inlägget kommer alla era länkar. Jag hoppas verkligen att det inte krånglar lika mycket som förra veckan. Men skulle det göra det, då får ni säga till så fixar jag iordning det. Och fattas just du på listan? Hör av dig du med till mig så skriver jag upp dig. 
 
Lina - luzza.blogg.se
Emilia - emiliagalotti84.blogspot.se
Paulina - brukspinnar.wordpress.com
 - www.isolashjartan.se
Ninni - grimoevi.blogspot.se
Petra - etthundansliv.wordpress.com
Erica - 
Emma - blondieochbaileys.wordpress.com
Chelsea - quirkydogs.wordpress.com
Hanna A - 
Sara - skrollis.blogg.se
Nadia - schoolofdog.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback