Kvällsfunderingar

Tidigare i kväll gick jag ut för att träna lite ingångar. Ja, för nu är vilan över. Mer om det i eget inlägg senare. Vi mjukstartade lite. Körde några ingångar och positioner utan större krav på tempo för att herrn inte ska skada sig mer. Han gjorde en helt klockren ingång och satte sig perfekt. Gissa om jag blev glad. Och ja, vad ska jag säga? Inte syns det att han har brutit en klo inte när han far och flänger som han gjort. Han skulle till och med upp och klättra i berg och gå nerför ett dike. Jag får hålla lite i honom snart innan han gör sig mer illa. Annars tycker jag att det ser bra ut, han ömmar fortfarande ytterst lite men jag kan trycka rakt på utan att han gör ljud eller drar tillbaka tassen. Så vi fortsätter att avvakta och se hur det artar sig. Men nu ser det lovande ut att vi inte behöver gå till veterinären.
Haha ser lite mysko ut faktiskt när man tittar på honom. Bandage på ett ben och hoppar på tre ben. Bara det att det är inte det benet som är bandagerat som han håller upp! Småhundsbekymmer, det går ju lika fort att hoppa på tre ben som på fyra anser Rocky. Haha
 
Nej nu säger vi tack och god natt. Jobb i morgon för bådas del. Rocky följer med i morgon som tur är. Då kan jag ha lite koll på honom om något händer. Godnatt

Kommentarer
Anonym

De tidsinställda har inte kommit upp med länk:/ *s*

Svar: Ser inte vem du är då du idag är helt anonym. Men om du är Lina så har ett inlägg med länk till dig kommit upp idag :)
Sandra

2013-11-11 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback