Idag vill jag tacka...

...en gammal klasskamrat från gymnasiet. Du vet vem du är!
Efter att ha kikat in här på min blogg och läst mitt inlägg om min längtan till att få återuppta simträningen med min älskade Rocky, tog personen kontakt med mig och berättade att denne hade några simtillfällen till övers som inte används. Personen har nu ringt in till Norsholm där jag simtränat och fört över ett gäng simtillfällen till mig och Rocky. Hur snäll får man vara? Det är inte billigt med frisimspass och dessa ville personen nu ge till mig! Tack tack och mer tack. Om du nu läser det här, vill jag att du ska veta att jag önskar att jag kunde visa hur tacksam jag är. Finns det något jag kan göra så hojta till.

Kommentarer
Anna

Det är du värd Sandra så hårt som du kämpat med Rocky!! Kul att jag kunde göra dig glad och tror att Rocky blir minst lika glad! :) kräver inget i gengäld, då jag tycker att man bör vara snäll mot andra om man har möjlighet till det!! Det mår jag bra av!! Ha de så kul på simningen !!

2013-11-28 @ 21:30:50
Evelina - Hundvardag.se

Oj vilken ängel! :D Jag hade blivit minst lika glad som du!

2013-11-28 @ 22:11:50 | http://hundvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback