Hundraser

Nu snurrar tankarna igen kring ämnet hundval igen. Vilken ras ska man egentligen välja? Och vilken kennel är bra? Vad passar mig, vad passar Rocky? Vad behöver vi för hund och vad ska vi använda den till?
Nu tänkte jag i kommande inlägg be er om hjälp, jag kommer berätta lite vad jag tycker och tänker om rasen och hur jag tror Rocky vill. Jag kommer skriva ut en hundras jag är nyfiken på eller bara vill veta mer om. Min önskan är att ni mina fina läsare, om ni har erfarenhet av just den rasen som kommer upp, om ni vill berätta lite om den och kanske ge tips på en bra kennel.
 
Som tack vill jag gärna länka till er blogg eller hemsida om ni vill det!

Kommentarer
Erica L

Kleinspitz!

2013-11-09 @ 19:56:43
Ronja

En Chinese crested :)

2013-11-09 @ 22:20:39 | http://fabulousdogsnikolatesla.blogg.se
Erica L

eller boxer! världens bästa ras!

2013-11-12 @ 03:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback