Från en trött bloggare

Ibland blir det inte riktigt som det var tänkt. Mina två senaste dagar har varit förjävliga rent ut sagt och jag har i princip störtat i säng så fort jag kommit hem. Mycket saker har hänt både på jobb och privat som tagit all min energi. Jag är bara så trött. Men så har jag dom  få personer i mitt liv som gör vardagen lite lättare. Igår kväll träffade vi Jenny och hennes hundar för en stadspromenad i Norrköping. Den var helt underbar och mycket prat blev det. Ikväll kommer man hem från en helvetisk dag på jobbet, vad möta man sv då? Jo en underbar diskussion med massa trevligt folk. Livet är upp och ner som en berg och dalbana. Liksom min besöksstatistik. Vad hände där idag egentligen? Ni har slagit rekord igen! Ni är makalösa. Underbart kul att få så mycket respons av er som ni faktiskt gett. 
Nej nu mina vänner, har legat i sängen bra länge nu endast för att läsa er diskussion på fb. Men nu orkar jag inte vara uppe längre. Godnatt mina fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback