Frågor & Rubriker

Eftersom det är väldigt många nya besökare här på bloggen för tillfället. Jag menar då inte bara 1,5,10 eller 20 nya besökare. På något sett har det kommit över 50 nya besökare om dagen hit vilket är väldigt roligt tycker jag. Nu är min fråga om ni har några frågor som ni undrar över. Eller något ämne ni vill att jag skriver lite om. Det hade varit så roligt om ni kom på något som jag sen kan klura ut en fint inlägg om. Ni vet ju själva att det ibland uppstår bloggtorka vilket det även händer för mig också.
 
Vi kör helt enkelt en frågestund! Bloggens allra första frågestund. Var med och gör den lyckad och få en länkning som tack.
 
Så, vad väntar ni på? Kommentera, ställ frågor och ge rubriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback