Hund på jobbet

Idag har Rocky fått följa med till jobbet. Det om något är helt fantastiskt underbart. Att få ha med honom på jobbet, kunna hålla om och pussa på honom när jag vill och känna den närhet från honom. Utan min hund känner jag mig inte hel! Rocky betyder så mycket för mig och det kommer bli så tomt utan honom på jbbet framöver. Rocky har ju varit med mig konstant i ett halvårs tid nu, överallt. Sen fick jag veta att vi skulle flytta med jobbet och Rocky kunde då inte få följa med. Så vi har ökat antalet dagar på dagis varefter tiden går. Nu är det bara en vecka kvar i våran lokal och endast två ynka dagar jag får ha med mig Rocky på jobbet. För när December börjar, ja då har vi flyttat. Då får lilleman vara på dagis om dagarna. 
Tänkte bjuda på två bilder från dagen. Det här med att bilderna blir så stora är så trist. Men mobilbilder blir så tyvärr!
 
 
 

Kommentarer
Erika Pettersson

Jag tror du måste gå ner i storlek på kläderna till honom. ;)

Svar: Haha, ja det kan jag faktiskt hålla med dig. Han är lite rolig den där hunden. Han sitter på sin stol och så ser jag att han står riktad mot mitt knä. Så låter jag honom hoppa över till mig. Då börjar han direkt att kravla sig in under tröjan. Den här gången såg jag direkt vad han ville och då fick han helt enkelt tröjan av mig :)
Sandra

2013-11-27 @ 18:13:31 | http://erikapettersson.webblogg.se/
Erika Pettersson

SV; Haha
Som min ena katt då hon ska vara under täcket, under kläderna, under lakanet i sängen, men de är ju lite typiskt katter o vara så, men hundar har jag inte mött som är såna. :P

2013-11-27 @ 19:18:33 | http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback