Ett konstigt beteende som fick matte att skratta tillslut

Men åhh! Hahaha! Tränade just lite med Rocky här hemma. Vi tränade position och kontakt, vi hade ett riktigt bakslag i helgen tyvärr!
Med det var inget som syntes ikväll vill jag lova. Han bjöd på otroligt bra både på kontakt och framförallt så kom han närmre i positionen. Jättekul verkligen! Men så började jag fundera på vad han höll på med vissa stunder, jag förstod inte riktigt tills han var så övertydlig man kunde bli. Hade lagt en tidningshög på golvet och den närmade han sig flera gånger utan att jag förstod vad han höll på med. Tills han riktigt tydligt visade matte att han tränade target med tidningshögen. Hahaha! Goa hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback