Boktips

                               1.                              2.                              3.                             4. 
 
1. Kul aktivering för din hund - Kirsten Wolf
Den här boken kan jag sitta länge och titta i. Många fina bilder, steg för steg bilder och text som enkelt förklarar hur man kan gå tillväga för att lära hunden ett moment eller ett trick. En mycket trevlig bok med mängder av goda tips och råd.
 
2. Baka eget hundgodis - Charlotte Swanstein & Mia Fahrenholz
En relativt ny bok som trillade i lådan för inte allt för länge sen. Har inte riktigt hunnit kika igenom den än eller bakat något. Men av det jag sett så ser den helt ok ut. Men så är det ju så att alla kan ju inte tycka om allt, den här boken innehåller vissa recept jag inte skulle göra själv medans andra känns bättre. Mycket ingredienser jag tvivlar på, dock ser det väldigt gott ut och jag själv skulle vilja smaka.
 
3. Hjärngympa för hunden - Claire Arrowsmith
Väldigt enkelt förklarad bok, mycket bilder som visar hur man skall göra och roliga aktiviteter och tips så som ensam eller i grupp. Helt klart en bok jag kan rekomendera till alla hundintresserade
 
4. Hundens 50 favoritlekar - Suellen Dainty
Åter en trevlig liten bok med mängder av tips och roliga aktiviteter. Bra text med mycket bilder. Helt klart en favorit hos mig. Kan verkligen rekomenderas!
 
 
Inser att jag har väldigt få hundböcker i min bokhylla, men det vill jag ska bli ändring på när vi köper den nya bokhyllan om en tid. Har ni några bra böcker som ni vill tipsa om?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback