Sandra Tipsar

Ni som bor i närheten av Finspång och behöver hjälp med er hund/hundar kan jag nu tipsa om att gå in och kolla på Marias nya hemsida. Maria är en aktiv ung kvinna med full fokus på hundar och allt som har med dessa att göra. Söker du en hundrastare då kan jag verkligen rekomendera denna tjej. Du kanske bara vill ha någon timma, en dag eller flera dagar. Klicka på bilden och ta kontakt, hon gör allt för att det ska bli bra både för dig och hunden.
 
 
Det är den här tjejen som tar hand om Rocky om dagarna då jag jobbar. Den hjälp hon ger mig, den är helt underbar. Jag slipper att oroa mig för att Rocky ska sitta ensam hemma för länge eller att han ska göra sig illa när ingen är hemma. Så ta chansen! Klicka in och ta kontakt

Kommentarer
Evelina - Hundvardag.se

Synd att hon inte bor liiiite närmare oss ;)

Svar: Ja, vart i landet håller du till då? Uppåt, mitten eller ner i landet?
Sandra

2013-05-07 @ 20:31:49 | http://hundvardag.se
Maria

Va fint skrivit. Tack så jätte mycket Sandra :-)

2013-05-07 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback