Rockys tillstånd

Har suttit på altanen nu ikväll och skrivit i Rockys bok. Har skrivit lite om tiden som gått och eftersom den varit undanstoppad ett tag så fanns där mycket att skriva.
Insåg sedan att snart är det 1 år sen jag började skriva i den, 1 år av Rockys liv finns alltså i denna bok. Så roligt att kunna gå tillbaka och läsa om honom. Han har ju förändrat så mycket sen jag började med den.
 
Jag har även skrivit lite om Rockys senaste dagar, då han varit sjuk och dålig. Och jag kan idag berätta att Rocky är på benen igen, pigg och utan magsmärtor. Lite för pigg skulle jag säga så i morgon börjar vi med lite längre promenader igen. Har ju ordinerat inga promenader och endast vila på honom och ris, fisk & sparris på det, det gjorde susen. Han älskar verkligen denna mat.
Vi tar det lugnt kvällen ut men i morgon får det återgå till några promenader allt. För nu är han friskförklarad igen. Så skönt att det inte blev något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback