Valpmys & bilträff

Godkväll alla mina läsare. Ja ni börjar bli många nu. Ni slog besökarrekord här på bloggen igår med stor marginal. Även idag har många tittat in utan att något inlägg har kommit upp. Härligt! Nu ska jag göra er glada med ett litet inlägg också, så tomhänta härifrån behöver ni inte gå.
 
Dagen började med en tripp till sambon mor, Rocky fick aggera lekfarbror åt två 9 veckorsvalpar hemma hos Maria & Rickard. 8 hundar hade dom hemma idag sammanlagt då hon är hundvakt över helgen.
 
Sambon och jag vi spenderade som sagt vår dag hemma hos hans mor och det var mycket trevligt. Sol, god mat och trevligt sällskap, underbart!
 
Vi fortsatte vår dag till bilträffen i Norrköping för en kväll bland bilar. Fick med mig min kollega från Nyköping som kom ner en stund och visade upp finbilen. Ojojoj, den var vacker verkligen! Provsatt och riktigt snygg var den. Lyx lyx skulle man kunna säga. Men inget slår känslan och den lycka att åka i vår nercabbade BMW z3 i solnedgången hem.
 
Som avslutning på dagen blev det valpmys och jag blir nästan handlingsförlamad varje gång jag ser dom. Känner mig stel som en pinne och vågar inte röra mig för att jag är rädd att jag ska kliva på dom. Så smååå dom är de där pudelvalparna.
Rocky han, han har som sagt aggerat lekgubbe hela dagen. Han har haft valparna klängandes omkring sig och bitandes i hans öron. Så nu är han helt slut, något trött på pussar. Haha, lilla Plutten.
 
Vilken underbar dag och underbar sistakväll tillsammans med min fina sambo som i morgon åker ut på jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback