Kontorshunden Rocky

Idag fick Rocky följa med till jobbet. Tur var det! En regnig dag med väldigt lite saker att göra så kunde titta till Rocky lite oftare, annars är det kollegorna och cheferna som ser honom mest efersom jag inte alltid är på kontoret.
Min ena chef verkar vara stormförtjust i Rocky, han går fram, klappar om och pratar med honom stup i ett. Sen har jag fått kommentarer om honom som lydig och ``trevligaste hund jag träffat´. Idag pratade vi om andra kontor som har hundar på jobbet och då kom just kommentaren att Rocky är den mest trevligaste hund han mött. Nu innan jag gick hem så sa han till mig på skoj då, att Rocky kunde ju stanna kvar och vara med honom. Det hade nog chefen gärna velat. Hihi.
 
Rocky har inte sagt ett knyst idag, han har haft sin bädd och filt och legat där hela dagen. Det kom frågor mest hela tiden om vart Rocky var, ingen vill ju tappa bort honom. Dom är inte så vana vid att Rocky är en sån hund som kryper under filtar.
 
Ja jag är inget annat än jättestolt över min hund som är så duktig. Jag hade aldrig kunnat tro att han skulle bli så här bra som han faktiskt är. Underbara hund, jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback