Husvagnshunden Rocky

Att husvagnscampa är bland det härligaste Rocky vet. Den nöjda och lugna blicken han får de gånger vi är ute med husvagnen, den gör matte så lycklig ända in i själen.
Vi är en riktig husvagnsfamilj, och det är så underbart att Rocky är det han med.
 
Iår höll det på att inte bli någon semester. Campingen bokad och klar, men....i och med de nya reglerna så får vi inte längre köra vår husvagn. Suck! Men det tänkte vi lösa med att sambon tog utökat B-körkort. Men nu har situationen förändrats lite. Han hinner inte vara hemma länge nog att kunna ta kortet vilket gör att jag nu i stället får göra det. Så idag har jag varit på körskolan för att skriva in mig och har nu både körlektioner och uppkörning bokade. Så nu får det bli jag som drar ner husvagnen i sommar. Hehe Men vad gör det, vi får ju våran semester i husvagnen. Bara jag, min sambo och vår hund tillsammans en hel vecka. Det är livet

Kommentarer
Bo johansson

Låter bra, lycka till med ditt nya körkort

Svar: Tack pappa =)
Sandra

2013-05-09 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback